Forkert billettering
Kategori | Nummer | Dato | Selskab | Resultat |
---|---|---|---|---|
Forkert billettering |
2013-0247
Klageren købte billet til 4 zoner på turen ud. På vejen hjem har klageren oplyst at hun bad om en billet til Hovedstadsområdet, hvorefter hun modtog en billet til 3 zoner. Idet klageren undrede sig over antal af zoner, burde hun havde reageret. Klageren bærer derfor selv ansvaret for den manglende zone. |
25. april 2017 | Metro | Trafikvirksomheden medhold |
Forkert billettering |
2014-0358
Klageren fik udstedt billet til 1 zone, i stedet for 3 zoner. Klageren så ikke på billetten. Ikke medhold. |
25. april 2017 | Metro | Trafikvirksomheden medhold |
Forkert billettering |
2009-0237
Klageren burde have været klar over at busbillet var udstedt til for få zoner. |
5. maj 2010 | Metro | Trafikvirksomheden medhold |