Gå til sidens indhold

Information

Ankenævnets er lukket for telefoniske henvendelser i uge 23

Forkert billettering

Kategori Nummer Dato Selskab Resultat
Forkert billettering 2013-0247
Klageren købte billet til 4 zoner på turen ud. På vejen hjem har klageren oplyst at hun bad om en billet til Hovedstadsområdet, hvorefter hun modtog en billet til 3 zoner. Idet klageren undrede sig over antal af zoner, burde hun havde reageret. Klageren bærer derfor selv ansvaret for den manglende zone.
25. april 2017 Metro Trafikvirksomheden medhold
Forkert billettering 2014-0358
Klageren fik udstedt billet til 1 zone, i stedet for 3 zoner. Klageren så ikke på billetten. Ikke medhold.
25. april 2017 Metro Trafikvirksomheden medhold
Forkert billettering 2009-0237
Klageren burde have været klar over at busbillet var udstedt til for få zoner.
5. maj 2010 Metro Trafikvirksomheden medhold