Fejl på rejsekortstanderen?
Kategori | Nummer | Dato | Selskab | Resultat |
---|---|---|---|---|
Fejl på rejsekortstanderen? |
2013-0409
Manglende check ud. Klagerens anførte, at standeren havde givet information om ***Fejl på kortlæser. Prøv anden kortlæser***. Påstanden blev ikke taget til følge, idet denne besked kun forekommer på standere til gruppecheck-ind, som ikke forefindes i busserne. Klageren havde i stedet modtaget beskeden ***læsefejl - prøv igen***, hvilket betyder at kortet er kørt for hurtigt forbi standeren. Ikke fejl registreret på standeren. |
3. april 2014 | Movia | Trafikvirksomheden medhold |
Fejl på rejsekortstanderen? |
2013-0092
Manglende check-ud. Standeren viste ***læsefejl -prøv igen***. Flere passagerer checkede ud på samme stander stoppestedet efter. Standeren kunne ikke anses for at være skyld i det manglende check-ud. |
30. september 2013 | Movia | Trafikvirksomheden medhold |
Fejl på rejsekortstanderen? |
2013-0039
Den ene check-ud-stander til rejsekort i bussen var i stykker, hvilket blev dokumenteret efterfølgende. Klageren fik medhold i, at der skulle betales for selve rejsen fratrukket forudbetalingen på 50 kr. |
27. juni 2013 | Movia | Klager medhold |
Fejl på rejsekortstanderen? |
2011-0182
Kunne ikke checke ud ved rejsens afslutning. Ukorrekt besked på standeren. Klageren medhold. |
5. december 2011 | Movia | Klager medhold |